четвер, 10 листопада 2011 12:32

"МЮ" створить свою власну соціальну мережу

"МЮ" створить свою власну соціальну мережу

Знаменитий англійський футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" будує власну глобальну соціальну мережу з метою об'єднання своїх вболівальників з усіх кінців світу, загальне число яких складає близько 350 млн осіб.

Дияволи домовилися з компанією SapientNitro, яка розроблятиме стратегію і маркетинг клубу в Інтернеті.

Протягом двох років агентство допоможе клубу створити власну платформу, на якій об'єднаються вболівальники "Манчестер Юнайтед". Попередні дослідження TNS показали, що "МЮ" може розраховувати на аудиторію до 660 млн чоловік, виходячи з чого клуб поставив завдання зібрати у власній соціальній мережі до 500 млн користувачів.

Платформа з мультимедійним контентом буде пропонувати можливості рекламування та просування брендів спонсорів, а також сприяти збільшенню продажів клубної атрибутики.

Зазначимо, що на стадіоні Червоних Дияволів одну з трибун назвали на честь наставника "МЮ" Алекса Фергюсона.

Зараз ви читаєте новину «"МЮ" створить свою власну соціальну мережу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4166
Голосування Чи підтримуєте те, що українські спортсмени зі зброєю захищають нашу країну від вторгнення РФ?
  • Так. Це - громадянський обов'язок, а частина з них ще й представляє клуби ЗСУ
  • Не зовсім. Вони мають прославляти Україну на спортивних аренах і закликати світ підтримувати нашу країну
  • Усі методи хороші. Головне - не бути псевдопатріотами, як Тимощук
Переглянути