Знаменитий англійський футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" будує власну глобальну соціальну мережу з метою об'єднання своїх вболівальників з усіх кінців світу, загальне число яких складає близько 350 млн осіб.
Дияволи домовилися з компанією SapientNitro, яка розроблятиме стратегію і маркетинг клубу в Інтернеті.
Протягом двох років агентство допоможе клубу створити власну платформу, на якій об'єднаються вболівальники "Манчестер Юнайтед". Попередні дослідження TNS показали, що "МЮ" може розраховувати на аудиторію до 660 млн чоловік, виходячи з чого клуб поставив завдання зібрати у власній соціальній мережі до 500 млн користувачів.
Платформа з мультимедійним контентом буде пропонувати можливості рекламування та просування брендів спонсорів, а також сприяти збільшенню продажів клубної атрибутики.
Зазначимо, що на стадіоні Червоних Дияволів одну з трибун назвали на честь наставника "МЮ" Алекса Фергюсона.
Коментарі