Формула-1 змінила свій логотип, який проіснував із 1993 року. Відтепер символ F1 виглядає витонченіше і простіше. Новий червоний знак відтворює "пекельні" швидкість та рух.
Лого представили після змагань в Абу-Дабі. Розробкою займались директор з маркетингу Еллі Норман спільно з рекламною агенцією Wieden + Kennedy.
Фанати Формули-1 назвали новий дизайн "дилентантським", порівняли його з нечітким змішуванням. Чотириразовий чемпіон Льюїс Хемілтон сказав, що йому більше до вподоби старий логотип.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Неймар зв'язався з цьогорічним чемпіоном Формули-1 по командному радіо
Крім нового символу в розробці також нові шрифти, дизайн написів, нове графічне оформлення телетрансляцій. Офіційно все буде представлено на першому етапі у 2018 році, передає sport-olymp.com.
З нагоди 45-річчя бразильського гонщика Рубенса Баррікелло зібрали 5 кращих гонок спортсмена. У "Формулі-1" він уже 19 років. У 2002-му і 2004-му ставав віце-чемпіоном світу.
Коментарі