Лідер цього сезону погодився на істотне зниження зарплатні після того, як підписав новий контракт з Honda, згідно якому він отримував близько восьми мільйонів євро на рік, і незабаром японський автогігант покинув Формулу 1.
І, не дивлячись на те, що угода Дженсона з Brown діє до кінця сезону 2011, Рос Браун і Нік Фрай побоюються, що конкуренти можуть зробити Баттону більш спокусливу у фінансовому плані пропозицію.
І нещодавно Фрай повідомив, що незабаром команда почне переговори з Баттоном, кінцевим рішенням яких у будь-якому випадку буде підвищення зарплатні гонщика.
"Він добровільно погодився на дуже сильне зниження зарплатні, але він підписав багаторічний контракт, тому цього року ми зробимо все, щоб бути упевненими в тому, що його праця гідно оплачується " - сказав Нік. - "Контракти - річ непроста, але наразі це питання нам не докучає. Дженсон виконав чудову роботу, і він продовжить перемагати в гонках, і пізніше ми поговоримо про це".
Коментарі