Вчора футболіст Маріо Балотеллі під час матчу між Італією та Німеччиною забив два голи. Після другого попадання він зняв футболку, демонструючи вражаючу фізичну форму, а коли повернувся спиною, то можна було побачити три вертикальні смуги лікувального пластира.
Кенезіотерапія використовується при м'язових травмах, допомагає в реабілітації, але користувачам Інтернету три вертикальні пластири одразу нагадали логотип "Adidas" і переробили фото Балотеллі на рекламу "Adidas" - футболіст повернутий спиною з характерним для німецької марки логотипом і гаслом "Impossible is nothing" (Неможливе можливо).
Ця "реклама" одразу стала хітом в Інтернеті, деякі користувачі вважають, що гравець навмисне зняв футболку, щоб показати рекламу спонсора, як і датчанин Ніклас Бендтнер в одному з матчів групи.
Балотеллі не заключав рекламного контракту з "Adidas", але пов'язаний з найбільшим конкурентом німецької компанії Nike. Нападаючий "Манчестер Сіті" з'явився в рекламі, в якій головна роль належить його волоссю - ірокезу, у якому він грає на футбольному турнірі в Польщі та Україні.
Швидше за все гравець не рекламував "Adidas". Деякі Інтернет-користувачі відразу ж відчули жарт. Через кілька хвилин після публікації першої версії "реклами" почали з'являтися інші з фірмою подібного логотипу – "Atari".
Коментарі