Ексклюзиви
четвер, 21 січня 2016 17:29

Знайдено найдавнішого динозавра

Вчені з Портсмутского університету виявили найдавнішого динозавра Юрського періоду в Англії. Про відкриття повідомляють в журналі PLOS ONE.

Новий вид динозавра, якого назвали Dracoraptor hanigani, виявлено на південних берегах Уельсу, неподалік від Кардіффа. Це перший динозавра Юрського періоду родом з Англії. Останки, що належать до Геттангу, нижнього ярусу Юрського періоду, а значить вік динозавра може досягати 200 млн. років.

Вчені прийшли до висновку, що динозавр був м'ясоїдним і швидше за все належав до групи Тероподів, хоча він має характеристики, подібні з динозаврами Тава і Демонозаврами. Скоріше всього, це була досить молода особина, так як її кістки були ще не повністю сформовані. У порівнянні зі своїм далеким родичем, Dracoraptor hanigani був досить малий, всього 70 сантиметрів у висоту і два метри в довжину. У нього був довгий хвіст, який, як вважають вчені, допомагав йому утримувати рівновагу.

Знайдений динозавр являє собою найбільш повний зразок Теропода. На думку вчених, це найдавніші останки динозавра Юрського періоду як на території Англії, так, можливо, у світі. Однак, необхідно зазначити, що найдавнішим представником динозавроподобных є Ньясазав, чиї останки налічують понад 240 мільйонів років.

Нагадаємо, у музеї Нью-Йорка виставлять скелет гігантського титанозавра.

Зараз ви читаєте новину «Знайдено найдавнішого динозавра». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua