




П'ять сучасних монорейкових вагонів ввели в експлуатцію на найстарішій в світі підвісній залізниці у німецькому місті Вупперталь.
Про це повідомляє Metro-report.
Завдяки ергономічному розміщенню пасажирських місць нові вагони мають набагато більше простору всередині, хоча довжина їх така ж як і у старих – 24 метри. Час стояння на одній зупинці скоротили до двох хвилин, що дозволить пришвидшити рух на всіх 20 станціях.
Ще близько 30 нових вагонів планується ввести в експлатацію до 2018 року. Їхня загальна вартість – 122 млн євро.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Ізраїлі з'явиться повітряне таксі, яке буде перевозити пасажирів зі швидкістю 240 км/год
Монорейкова підвісна залізниця (швебебан) у Вупперталі була відкрита у 1901 році й на даний момент є повноцінним видом міського траспорту, перевозячи щорічно 25 млн пасажирів. Її довжиною 13,3 км. Більша частина проходить над річкою на висоті 12 метрів, а ділянка довжиною 3 км - над вулицями міста.
Монорельсові системи також існують в США, Росії, Австралії та Китаї. В Японії подібні залізничні колії за популярністю практично зрівнялися з метрополітеном.
Коментарі