На YouTube набрали чинності нові правила стосовно дитячого контенту.
У роликах для дітей тепер недоступна функція персоналізованої реклами і відключені коментарі. Також на каналах авторів дитячого контенту недоступні повідомлення, чат і Stories, йдеться у блозі компанії.
Згідно з оновленими правилами, всі творці контенту на YouTube повинні вказувати, чи призначений їхній контент для дітей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WhatsApp припиняє роботу на багатьох смартфонах
"Усі користувачі, які дивляться контент для дітей, будуть вважатися глядачами молодше 13 років незалежно від їхнього реального віку", — йдеться в повідомленні компанії.
YouTube буде використовувати для пошуку дитячого контенту спеціально навчені алгоритми, проте виставлену системою категорію можна змінити.
Посилені заходи безпеки щодо дитячого контенту YouTube ввів внаслідок рекордного штрафу Федеральної торгової комісії США на $170 млн. Тоді сервіс звинуватили в порушенні закону США про захист конфіденційності дітей в інтернеті.
Соцмережа Twitter видалила функцію, яка давала можливість користувачам відправляти анімовані файли АPNG. У компанії вважають гіфки дуже цікавими, проте вони не відповідають їхнім налаштуванням щодо автовідтворення.




















Коментарі