У Google знайшли вихід, як запобігти появі шахраїв у своїх оголошеннях.
Пошукова фірма почала "обмежувати" рекламу технічної підтримки по всьому світу, і вона планує впровадити систему перевірки в "найближчі місяці", передає znaj.ua.
За повідомленням компанії у 2017 році видалили 3,2 млрд. поганих рекламних оголошень різноманітного виду і вказав на минулі репресії проти реклам сумнівної продукції і послуг, таких як центри реабілітації та послуги по зв'язках з поручительствами. Він охарактеризував систему перевірки технічної підтримки як логічне продовження цього підходу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Випустили першу версію Google Chrome
Більш жорстка позиція послідувала незабаром після того, як Wall Street Journal виявив неприпустимі приклади шахрайських оголошень технічної підтримки, наприклад, які представляли собою офіційну послугу Apple, але направляли людей на телефонну лінію шахрая.
У Google створили унікальний ключ для ідентифікації користувача. Пристрій отримав назву Titan Security Key. Він представляє з себе фізичний ключ, який послужить цифровим кодом користувача для входу в комп'ютерні системи, додатки і навіть на веб-сайти. Купити Titan Security Key можна буде в двох версіях. Перша - підтримує USB, а друга - Bluetooth.
Коментарі