




27 лютого 1965 року, 52 роки тому, перший випробувальний політ виконав АН-22 "Антей". На той час це був найбільший у світі транспортний літак.
Він призначений для перевезення великогабаритних вантажів загальною вагою до 80 т. Його створив колектив конструкторського бюро Олега Антонова.
Перший випробувальний політ літак виконав з аеродрому Київського авіазаводу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 3 українські інновації, які викликали ажіотаж у світі
При проектуванні Ан-22 конструктори передбачили можливість використання літака як пасажирського. При відповідному переобладнанні фюзеляжу літак зможе взяти на борт до 700 пасажирів. Ан-22 двічі демонстрували на міжнародних авіаційних виставках у Парижі.
Сьогодні Ан-22 - єдиний у світі літак, який може з важким вантажем сідати на ґрунтові злітно-посадочні смуги і злітати з них.
Усього "Антей" встановив 41 світовий авіаційний рекорд. Один з них - це підняття максимального вантажу 100 444,6 кг на висоту 7848 м.
12 лютого 2016 року на аеродромі "Антонов" у Гостомелі Київської області відбувся політ відремонтованого транспортного літака Ан-22.
Коментарі