У вересні-листопаді в Україні подорожчали інтернет та телебачення. Більшість провайдерів підняли тарифи на 10-20%. Протягом найближчих 6 місяців вартість інтернет-послуг в Україні може зрости ще на 20%, прогнозують в Інтернет-асоціації України.
У порівнянні з країнами ЄС і СНД, в Україні значно нижчі тарифи на широкосмуговий інтернет. Тому, щоб вижити і продовжувати розвиватися, оператори будуть змушені піднімати розцінки. Наступне різке подорожчання очікують у першій половині 2018 року.
Окремі компанії вже підняли тарифи у цієї осені. Наприклад, компанія "Воля" з 1 листопада в середньому збільшила тарифи на 10% і тепер пропонують послуги "Телебачення+Інтернет" вартістю від 190 до 389 грн (у залежності від кількості каналів). У нестабільних фінансових умовах та постійному зростанні цін у різних сферах життя, українці змушені шукати альтернативні, вигідні рішення, які дозволять зекономити кошти і при цьому отримувати якісні послуги.
"Київстар" першим в Україні запустив для своїх абонентів альтернативу – лінійку тарифів "Київстар. Все разом" з мобільним зв'язком, "Домашнім інтернетом" і "Домашнім ТБ" в одному пакеті. Якщо середній чек за ці три послуги для українців уже перевалив за 200 гривень, то у "Київстар" ціни від 110 до 155 гривень.
У максимальному тарифі "Все разом. Екстра" за 155 гривень в місяць користувач отримує безлімітний мобільний 3G, 300 хвилин на інших мобільних операторів, домашній інтернет та телебачення. У тарифах "Все разом. Плюс" і "Все разом. Смарт" за 110 і 125 гривень відповідно оператор дає необмежені дзвінки всередині мережі, 50 і 100 хвилин для дзвінків на мережі інших мобільних операторів, 3000 Мб і 6000 Мб мобільного інтернету відповідно.
Якщо у вас вже є "Домашній Інтернет" від Київстар у квартирі - досить тільки подати заявку на зміну тарифу в додатку "Мій Київстар": вибрати в розділі "Доступні послуги" один з тарифів "Все разом" і активувати його. З'явиться форма, в якій необхідно буде вказати номер Київстар, щоб об'єднати всі послуги в один пакет. Ходити до терміналів або платити за послуги через сторонні сайти не потрібно, так як оплата за тариф буде зніматися щомісяця з мобільного рахунку. Якщо підключення до "Домашнього Інтернету" немає, то можна подати заявку на сайті оператора або зателефонувати за безкоштовним номером 0 800 300 460.
Коментарі