
Кількість проданих по електронних каналах продажу залізничних квитків в 2015 році склала 37% від загальних продажів, тоді як рік тому це було всього 13%. Згідно з прогнозом компанії Argest Group, в 2016 році частка електронних продажу квитків на потяги зросте мінімум до 54%. Про це повідомляє AIN.ua.

Таким чином, якщо у 2014 році доля замовлень поїздок через мережу складала лише 13%, то у 2016 році прогнозують, що половина запитів на квитки (54%) буде надходити саме у електронному вигляді.

Як зазначають аналітики, очікується і подальше зростання попиту на закупівлю квитків через інтернет-портали.
Поточного року близько 30 мільйонів квитків продадуть саме онлайн, що принесе залізниці 800 мільйонів гривень.
Також за даними Google Trends, кількість онлайн-запитів, пов'язаних із залізничними послугами, збільшилася на 5%.
Нагадаємо, в Україні вперше зробили "руку" із сенсорними датчиками.
Коментарі