Компанія Google спільно з Каліфорнійським університетом Берклі провела дослідження про основні способи крадіжки паролів. Щоб побачити, як працюють викрадачі паролів та інших конфіденційних даних, вони проаналізували декілька чорних ринків. Результатами дослідження поділилися публічно.
Як розповіли у компанії, щотижня хакери крадуть до 250 тис. логінів і паролів від облікових записів Google. Існує щонайменше 25 тис. інструментів для злому. Найпоширеніші з них: фішинг, використання програм-кейлогерів і витік даних через третю сторону.
Найпоширеніший метод - злом великих інтернет-сервісів. Завдяки тому, що багато хто використовує однакові паролі для різних сайтів, акаунтів та облікових записів вкрали 3,3 мілрд. записів, пише nv.ua.
На другому місці - фішинг - отримання захищеної інформації за допомогою підроблених повідомлень від осіб або сервісів, яким користувач довіряє. Від таких дій постраждали 12 млн. користувачів.
Третє місце посів найменш небезпечний — кейлоггінг. Цей метод полягає у зчитування паролів за допомогою програм або з'єднаних з клавіатурою пристроїв. Таким шляхом викрали 780 тис. паролів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 10 прийомів для швидкого пошуку в Google
"Підприємливі викрадачі даних знаходяться в постійному пошуку, і в змозі знайти мільярди імен користувачів і паролів на чорному ринку. Наші результати є ще одним нагадуванням про те, що ми повинні постійно розвивати нашу оборону, щоб залишитися попереду цих поганих хлопців і зберігати дані користувачів в безпеці", - підкреслили в Google.
Оскільки для доступу до аккаунту не завжди достатньо логіна і пароля, шахраї шукають інформацію про розташування людини, IP-адресу, номер телефону, модель пристрою.
Пошуковик Google ввів функцію, за допомогою якої можна дізнатися приблизний час очікування вільного столика у ресторані. Нововведення доступне через пошук або "Google Карти". Для цього необхідно знайти потрібний ресторан і відкрити його картку.
У блоці Popular Times розміщені сині стовпці, натиснувши на який, ви дізнаєтеся час очікування у черзі. Також у блоці зібрана інформація про те, скільки часу відвідувачі проводять у ресторані і його завантаженість у різні дні.
Коментарі