У Facebook почали тестування новинної стрічки, розділеної на дві колонки.
Комерційні повідомлення будуть відокремлені від новин друзів.
Ідею поки що тестують в 6 країнах: у Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці, повідомляє Reuters.
Компанія не планує проводити глобальне тестування для користувачів соцмережі по всьому світу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook придбав додаток для анонімних опитувань
Такі зміни можуть змусити комерційні компанії, ЗМІ або спортивні команди платити для того, щоб їх реклама з'являлася в стрічці користувачів.
Facebook запустив стрічку Explore в десктопній версії соцмережі 19 жовтня, до цього додаткову стрічку тестували в мобільних додатках.
Коментарі