Середа, 11 липня 2018 19:08

У Facebook рекламують по-новому

У Facebook тестують рекламу із застосуванням технологій доповненої реальності.

Новий формат дозволяє читачам взаємодіяти з товаром і навіть приміряти його, передає The Verge.

Першим новинку протестував бренд MichaelKors, який запропонував користувачам приміряти нові моделі сонячних окулярів, Nike запропонувала читачам подивитися на нову модель кросівок, а автомобілі KIA випустили рекламу моделі Stinger GT.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook оштрафували

  Facebook тестує рекламу з доповненою реальністю в новинній стрічці. Фото: theverge.com
Facebook тестує рекламу з доповненою реальністю в новинній стрічці. Фото: theverge.com

Новий формат реклами значно піднімає її ефективність. Nike продала свою нову модель менш ніж за годину, кількість пошукових запитів KIA Stinger GT за час рекламної кампанії зросла на 46%, а кількість дзвінків в дилерські центри - на 20%.

Facebook заснувала власний друкований журнал. Нове видання називається Grow. Основна тема журналу - бізнес. Виходитиме 4 рази на рік - щоквартально.

Зараз ви читаєте новину «У Facebook рекламують по-новому». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода