У Facebook тестують рекламу із застосуванням технологій доповненої реальності.
Новий формат дозволяє читачам взаємодіяти з товаром і навіть приміряти його, передає The Verge.
Першим новинку протестував бренд MichaelKors, який запропонував користувачам приміряти нові моделі сонячних окулярів, Nike запропонувала читачам подивитися на нову модель кросівок, а автомобілі KIA випустили рекламу моделі Stinger GT.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook оштрафували
![Facebook тестує рекламу з доповненою реальністю в новинній стрічці. Фото: theverge.com](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/847/847274_1_w_590.jpg?v=0)
Новий формат реклами значно піднімає її ефективність. Nike продала свою нову модель менш ніж за годину, кількість пошукових запитів KIA Stinger GT за час рекламної кампанії зросла на 46%, а кількість дзвінків в дилерські центри - на 20%.
Facebook заснувала власний друкований журнал. Нове видання називається Grow. Основна тема журналу - бізнес. Виходитиме 4 рази на рік - щоквартально.
Коментарі