
Це найпопулярніший емодзі за статистикою SwiftKey. Ним користуються в 20% випадків у Великобританії і у 17% - у США.
Окрім цього слова, у шорт-листі претендентів на звання "слово року" були представлені: refugee (біженці), ad blocker (блокувальник реклами), lumbersexual (чоловік із бородою), sharing economy (економіка складчину: на прикладі сервісів AirBnb, BlaBlaCar та ін.). Ще один британський словник Collins назвав словом року "запійний перегляд".
Emoji з'явилися в Японії і отримали популярність у соціальних мережах по всьому світу завдяки інтернету. Відмінність емоджи від стандартного набору смайликів епохи ICQ - більший розмір і ширший спектр емоцій, стилів накреслення і образів, які входять в іконки.
Набори смайликів в стилі емодзв використовують у багатьох популярних месенджерах, таких як, наприклад, WhatsApp та Viber. Багато емодзі містять елементи, характерні тільки для японської культури, значна частина яких незрозуміла європейській людині.
Нагадаємо, 2013-го найпопулярнішим словом року названо "selfie". Селфі - різновид автопортрета, який полягає у фотографуванні самого себе на камеру, іноді за допомогою дзеркала або палки для селфі.
×
Коментарі
1