В найближчому майбутньому на зміну світлофорів прийдуть комунікаційні маячки в автомобілях.
При перетині перехрестя кожна машина буде створювати собі віртуальний "міхур безпеки" без ризику зіткнення.
Алгоритм для такої системи вже розробляють сінгапурські вчені.
В основі лежить принцип адаптивної сили відштовхування: чим ближче сходяться траєкторії двох автомобілів на перехресті, тим більше сила відштовхування і тим більше різниця в швидкості між ними. При цьому, незважаючи на зниження швидкості, машинам не доведеться зупинятися повністю, як на перехресті зі світлофором. Про це повідомляє Аvtovod.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відбулася виставка дорогих раритетних автомобілів San Marino Motor Classic
"Спілкуючись" з датчиками, автомобілі будуть автоматично передавати дані про швидкість, напрямок руху і габаритах в єдину систему на кожному перехресті.
Система проаналізує зібрані дані і складе максимально безпечну траєкторію руху. Зупинятися на перехресті не доведеться - одні автомобілі будуть сповільнюватися, а інші прискорюватися, уникаючи ризику зіткнення.
Підключитися до комунікаційних маячкам зможе не тільки безпілотник, але і будь-яка машина з автономною системою прискорення і гальмування.
Багато автомобілів обладнані зараз системою круїз-контролю - цього достатньо для автоматичного регулювання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Морзе першим запатентував телеграф
Систему датчиків можна впроваджувати поступово - для початку разом зі світлофорами, а потім замість них. Чим розумніші будуть автомобілі, тим простіше їм буде брати участь в саморегуляції, впевнені вчені.
У шведському місті Хельсінгборг відкрився "Музей невдач", в якому представлені винаходи та інші товари, які не стали популярними і не досягли успіху на ринку. Заклад відкрив колишній клінічний психолог Семюел Уест, якому вдалося зібрати понад 70 різних невдалих продуктів і предметів на 450 кв м простору.
Коментарі