пʼятниця, 20 вересня 2013 17:37

Реклама, як двигун мистецтва: шедеври вуличного живопису на стінах будівель у Нью-Йорку
53

Фото: фото:samsebeskazal.livejournal.com/

Блогер з Нью - Йорка samsebeskazal розповів, що основна ідея мальованої реклами полягає в тому, щоб привернути увагу до того,  на що люди вже давно уваги не звертають. У сучасному світі конкуренція серед рекламників дуже велика і потрібно щось своє, для того, щоб привернути увагу людей.

Особливо популярною є мальована реклама, вона прийшовся в двадцяті - сорокові роки минулого століття. Тоді малювали багато і досі цю рекламу можна побачити на багатьох будівлях Нью - Йорка. Потім була широкоформатний друк і вініл, які вбили ручну працю і зробили зовнішню рекламу масовим продуктом. Зовнішня реклама стала з'являтися скрізь.
Сьогодні мальована реклама змусила людей звертати на неї увагу. На неї не тільки дивляться, про неї розповідають іншим, її фотографують, вона змогла перейти кордони рекламного простору і стати майже предметом мистецтва, нарівні з хорошим графіті.

Це не означає, що намалюй на стіні, що завгодно, це тут же завоює серця перехожих. Ні звичайно. У її створенні бере участь безліч професіоналів. Від креативників і дизайнерів до вуличних художників. Вибирається тема, шукається місце,  підбирається стиль малюнка. І коштує така реклама дорожче подібних собі.

Перші два роки новачок тільки миє кисті, носить банки і допомагає з іншої чорновою роботою. А ще він дивиться, як працюють інші. Потім показують, як працювати з окремими ділянками. І на шостій - сьомій рік він починає потихеньку опановувати всіма премудростями. Ще декілька років йде на те, щоб остаточно набити руку і навчиться бачити всі нюанси величезної картини висячи при цьому в маленькій люльці. Самі художники кажуть, що треба близько 10 років, щоб стати справжнім майстром у цій справі. Крім уміння малювати, треба ще бути фізично сильним і витривалим. Зміна може триває по 10-12 годин, а працювати доводиться цілий рік, незалежно від погоди.

Одним з найбільших виробників мальованої реклами в Нью - Йорку є компанія Colossal media заснована в 2004 році трьома друзями. Сьогодні компанія Нью - Йорка в списку Colossal media ще 18 міст. У штаті працює 30 професійних художників. Компанія є не просто художньою майстернею, а і рекламним агентством. Вони самі шукають замовників, пропонують ідеї рекламних компаній, та й більшість поверхонь, на яких вони працюють, належать їм самим. Вартість одного проекту варіюється від 5 000 до 100 000 доларів і залежить від площі і термінів. Сама технологія виготовлення досить складна і вимагає багато підготовки.

Зараз ви читаєте новину «Реклама, як двигун мистецтва: шедеври вуличного живопису на стінах будівель у Нью-Йорку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути