Перший високотехнологічний супермаркет відкрили у Мілані. Його загальна площа 2500 кв м. Маркет розташований на двох рівнях. У торговельному залі 1500 різних найменувань товарів.
Торговельні полиці супермаркету обладнані функціональними TouchPoint моніторами. На них виводять інформацію про товари і продукти: ціна, місце виробництва, харчова цінність, спосіб доставки, хімічний склад. Ще одним нововведенням є інтерактивні стійки для визначення місця розташування товарів. За допомогою додатків на смартфоні також можна дізнатися про продукти.
Над кожним прилавком розташовані довгі світловідбивальні екрани. Якщо піднести до них продукт, датчики руху і сенсор Kinect від Microsoft розпізнають його. З'являється інформація про пестициди і добрива, які використовували у виробництві, чи містить продукт алергени.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які технології не дожили до 2017-го
Товари на полицях розташовані не так, як в більшості супермаркетів. Тут все сортовано за інгредієнтами. Поруч з пляшками вина продають виноград. Біля полиць з консервованими помідорами - лежать свіжі овочі.
Розробники супермаркету Coop Italia вважають, що люди звикли до інтернету і така форма отримання інформації буде зручна. Компанія сподівається, що концепт завоює популярність на ринку рітейлу.
Раніше магазин майбутнього представив Amazon. Там немає кас, касирів і черг, а гроші списують автоматично. Ідея в тому, щоб прискорити процес покупок.
Коментарі