
"Нова пошта" 25 березня запустила послугу безконтактної доставки, повідомляє видання УНІАН.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці зробили безконтактний дезінфектор
Щоб українці мінімізували ризик підхопити небезпечну вірусну інфекцію, кур'єр доставлятиме посилку додому одержувачу, при цьому не буде з ним контактувати.
Кур'єр приносить посилку на вказану адресу і ставить біля дверей, після чого дзвонить у помешкання й відходить на 1,5 м, далі чекає, поки клієнт забере своє замовлення.
Якщо вантаж неоплачений, щоб менше контактувати один із одним, кур'єр пропонує одержувачу оплатити посилку через мобільний додаток, банківською карткою або підготувати готівку без решти. Після доставки кур'єр обробляє руки, телефони й інші предмети користування антисептиком. Дезінфікують навіть кулькові ручки.
Кур'єри приходитимуть у захисних масках і рукавичках. Також кожен кур'єр "Нової пошти" перед початком робочого дня проходить первинний огляд. Якщо людина почувається погано або є підвищена температура, то її не допускають до роботи.
Раніше повідомляли, що "Нова пошта" пожертвує в український бюджет 25 млн грн на боротьбу з коронавірусом.
Коментарі