четвер, 28 квітня 2016 16:36

Навіть тиждень занять іноземної мови покращує увагу - вчені

Команда вчених з Единбургського університету виявили, що навіть нетривалий час вивчення іноземної мови підвищує уважність і швидкість мислення. Результати можна закріпити регулярними заняттями.

Про це повідомляє науковий журнал PLoS ONE.

Вчені досліджували розумові здібності групи студентів. Вони взяли участь у тижневому курсі вивчення гельської мови. Дослідники оцінювали уважність учасників за результатами аудіотеста. Їх порівняли з результатами студентів, чий тижневий курс не включав вивчення нової мови, і учнів, які не проходили цей курс взагалі.

Поліпшення уваги помітили у перших 2 груп. Особливо значним воно стало у тих, які вивчали мову.

"З нашого дослідження можна зробити три важливі висновки. По-перше, ніколи не пізно спробувати новий вид розумової діяльності, наприклад вивчення нової мови. По-друге, навіть короткий інтенсивний курс позитивно впливає на пізнавальні здібності. По-третє, зміни можна підтримувати шляхом регулярних занять", - каже Томас Бак з Школи філософії, психології та лінгвістики, провідний автор дослідження.