четвер, 28 січня 2016 15:56

NASA показало знімки загадкових ліній Наска в Перу

Фахівці NASA показали нові фото знаменитих геогліфів на плато Наска в Перу. Знімки отримані за допомогою величезного літаючого радара. Зображення і коментарі до них розміщені на сайті агентства.

Загадкові фігури на плато Наска відкрито в середині XVI століття конкістадорами з Іспанії, які визнали їх "шляховими знаками". Повторне відкриття геогліфів відбулося лише 1939 року, коли про їх існування заявив перуанський археолог Торібіо Ксесспе. У той же рік історик Пол Косок зробив з літака перші фотографії малюнків.

На думку вчених, на пустельному високогірному плато протяжністю 70 кілометрів намальовано більше 30 гігантських тварин і рослин, кілька сотень абстрактних геометричних фігур і 13 тис. ліній, багато з яких видно з космосу.