понеділок, 25 січня 2016 09:35

NASA показало вражаючі фотографії сяючих зірок
5

Trumpler 14
Фото: Hubblesite
Trumpler 14

Національне управління США з повітроплавання і дослідження космічного простору показало фотографії "діамантових" зірок, зроблених орбітальним телескопом Hubble. Фотографії опубліковано на офіційному сайті телескопу Hubble

На композитному знімку відображене молоде зоряне скупчення Trumpler 14, розташоване в туманності Кіля. Це скупчення знаходиться на відстані близько 8000 світлових років від Землі; воно сформувалося приблизно 500 тисяч років тому, що зовсім небагато за космічними мірками.

До складу Trumpler 14 входить одна з найбільш яскравих зірок нашої Галактики - світило з позначенням HD 93129A. Ця зірка має світність, в 2,5 млн. разів переважаючу світність Сонця.

Численні зірки на опублікованому зображенні виглядають як блискучі діаманти. За оцінками, в скупченні Trumpler 14 налічується приблизно 2 тис. світил.

Нагадаємо, астрономи заявили про існування дев'ятої планети в Сонячній системі.

Зараз ви читаєте новину «NASA показало вражаючі фотографії сяючих зірок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua