Знайти розваги і місця для відвідування у будь-якому місті допоможе мобільний додаток. WalQlike – мобільний додаток з екскурсіями-іграми. Це один з проектів-переможців Академії краудфандингу, на які виділили гроші способом толоки.
"Коли люди мандрують, це завжди одна і та сама історія: було класно, бачили те, те і те, втомились. Через півроку все забули.
Ми вигадали безкоштовну гру, яка дозволить кожному мандрувати не за шаблоном, а так, як вам любиться. Наша гра – це мобільний додаток, який ви відкриваєте в туристичному місті, кажете йому, скільки маєте часу, з ким ви, що вам цікаво, а він створює для вас маршрут-екскурсію. Ви не отримаєте її одразу, а тільки перший пункт. Коли прийдете в нього, роздивитеся навколо і зробите фото, треба буде відгадати загадку – а тоді ви отримаєте наступний пункт, і так далі", – розповідають у WalQlike.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Побудують сучасний комплекс зі зберігання та переробки зерна
Автори проекту кажуть, що створюють унікальний маршрут для кожної людини, згідно її інтересів та побажань:
"Я і Паша стоїмо в одному місці і відкриваємо додаток. У нас по 3 години вільного часу у Львові, але я більше люблю музеї, а Пашка – не дурень прогулятись по барах. Наш додаток створить дві різні гри і два різних квести: мене поведе по галереях, арт-кафе, архітектурних дивах, а Пашу скерує в три крутих бари, між якими заведе на два оглядових майданчики для селфі".
Програма розвитку ООН в Україні розпочинає набір підприємців та стартаперів із Донеччини та Луганщини до Академії краудфандингу-2019. Навчання безкоштовне для тих, хто має ідеї та готовий навчитися їх презентувати.
"Краудфандинг − це коли люди добровільно дають свої кошти на реалізацію чиєїсь класної ідеї. Тож від учасників ми чекаємо такі ідеї, а наші експерти навчать, як її презентувати, аби зібрати гроші. Понад те − фахівці з краудфандингу допоможуть учасникам запустити власну краудфандингову кампанію, а наші режисери знімуть відеоролик для неї", − пояснюють організатори.
Коментарі