Киянин Гліб Караул сам проектує та виробляє дерев'яні велосипеди. Про це повідомляє Журнал большого города Б Ж.
Такий матеріал зменшує вібрацію та забезпечує плавніший рух. Киянин виготовив уже чотири велосипеди для прогулянок. Він планує до весни виготовити ще декілька версій - покращений варіант прогулянкового та шосер. Гліб Караул за освітою економіст. Він назвав свою марку велосипедів Karaul Bikes, та думає про подальше розширення лінійки до дитячих, жіночих велисипедів. Також в планах є створення велосипеда з електромотором.
"Мене тягнуло займатися технікою: я любив машини, конструктори, креслив. Пізніше, займався швидкісними спусками і стрибками", - розповів винахідник. За його словами, він ще у студентські роки був одним із небагатьох, хто приїздив на пари екологічним видом транспорту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чоловік придумав механізм для чистки снігу "Ланосом"
На другому-третьому курсі він вигадав незвичайну підвіску до свого байку спеціально для швидкісних спусків. Така модель мала б зависоку ціну, бо потрібні додаткові гальма, амортизатори, геометрія підвіски була дуже складною.
Зробити дерев'яний велосипед Глібу порадив один і друзів, пояснивши, що так вийде і дешевше, і міцніше. Хлопець планував почати зі звичайного прототипу "України" на сучасний лад. Перший велосипед був готовий у травні 2014 року із соснового бруса.
"Таку конструкцію зробив вперше, в інтернеті інструкцій немає: сам креслив та вираховував пропорції, намагався полегшити конструкцію максимально", - додав він.
За рік вдосконалив першу модель, додав більше дерев'яних елементів, та почав працювати із дубом. Також використав закордонні компоненти.
"Ободи зараз французькі, покришки і задня втулка - німецькі, сідло Brooks", - розповів Гліб.
Велосипед важить трохи більше за звичайний - 17 кг та коштує $1,2 тис. У ньому є дві передачі, ножні гальма, всередині рульової рами - металеві труби. У каретці та на кермі використовується міцний дуб. Поверхню "коня" покрили водовідштовхувальним голандським маслом - воно непомітне та не пахне, проте дозволяє кататись під дощем та мити транспорт.
Нові моделі майстер намагатиметься здешевити, щоб вони могли коштувати 500 доларів. До існуючої моделі також думає додати шкіряні сумки, крила, дерев'яний клаксон.
Коментарі