




Креативний директор будинку Chanel Карл Лагерфельд шокував публіку під час показу нової колекції модного дому осінь-зима 2013-2014.
Цього разу публіка, що зібралася на імпровізованих руїнах покинутого театру, побачила за распахнувшейся завісою "вікно" в майбутнє, на горизонті якого височіє величний архітектурний ансамбль із хмарочосів - символів незворотного руху в еру влади прогресу.
Незважаючи на прямолінійно виданий дизайнером вердикт про заході старої епохи, дух великої Шанель не покинув роботи її нинішнього намісника, відбившись у тому числі і в продемонстрованої сьогодні оді технологічному майбутнього. "Кайзер" не дотримується нігілістичних принципів заперечення заради заперечення і не піддає сумніву "модні святині" марки. Навпаки, модельєр немов витягує все найцінніше з-під руїн, вивільняє з кайданів застарілого минулого і дарує традиціям можливість продовжити життя в "нової модної ері".
У новій кутюрної лінії ми знову бачимо іконізірованную сторіччя тому великої Габріель Шанель класику: це клітина, клаптева техніка, обробка гофре і банти на блузах, розфарбовані в традиційній палітрі крижаних зимових фарб і пастельних відтінків - перлового сірого, блакитного, рожевого, м'ятного і лілового. Капелюшки канотье у своєму традиційному вигляді і трансформовані в кепі з козирком зайняли своє місце на потилиці, відкривши погляду укладання валиками в стилі військових 1940-х.
Коментарі
1