Google відмовиться від практики сканування та аналізу кореспонденції користувачів Gmail для подальшої розсилки цільової реклами.
З 2004 року, коли Google запустила власний поштовий сервіс, компанія використовувала його для поширення рекламних повідомлень згідно уподобань користувачів. Раніше від цього були захищені корпоративні клієнти - компанії, що використовують платний набір хмарних сервісів Google під загальною назвою G Suite (Gmail, Google Disk, Calendar і інші). Тепер ці переваги отримають і індивідуальні користувачі, яких налічується вже близько 1,2 млрд чоловік, - повідомляє Tehnot.
Однак конфіденційність Gmail навряд чи повністю захистить користувачів сервісу від цільових рекламних повідомлень. У розпорядженні Google все ще залишається історія пошуку, перегляди на YouTube і активність в браузері Chrome, а цього більш ніж достатньо для аналізу переваг користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google показав, як Київ змінювався впродовж майже 30 років
Зараз хмарні сервіси G Suite жорстко конкурують з аналогічними послугами від таких гігантів ринку, як Microsoft і Amazon. Своїм останнім рішенням в Google сподіваються залучити нових клієнтів, адже тепер приватність їх поштової скриньки жодним чином не порушується.
Коментарі