Відеоплатформа Facebook Watch тепер доступна для користувачів по всьому світу.
Дивитися відеоролики на Facebook Watch, ділитися ними і зберігати для відкладеного перегляду тепер зможуть всі. Однак створювати контент для платформи і заробляти на ньому поки вийде не у всіх. Зараз в доповненні до США партнерська програма Facebook Watch відкрилася для Великобританії, Ірландії, Австралії та Нової Зеландії, а з вересня - ще для 21 країн. Видавці з інших країн отримають доступ до Facebook Watch в найближчі місяці, говориться в блозі соцмережі Facebook.
Відзначається, що вихід відеосервісу Facebook на світову арену значно збільшить аудиторію Facebook Watch і дозволить платформі скласти конкуренцію YouTube і Netflix, а також може залучити нових партнерів, які займуться створенням контенту для сервісу.
Також розширення географії сервісу може привабити рекламодавців.
Контент Facebook Watch доступний для перегляду як в додатках соцмережі для iOS і Android, так і на інших платформах, включаючи Apple TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire TV, Android TV, Xbox One і Oculus TV.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google успішно випробував літаючу вітряну електростанцію
В даний час понад 50 млн користувачів із США дивляться відеоролики на Facebook Watch не менше хвилини на місяць. При цьому загальний час, витрачений користувачами на перегляд відео, зріс в 14 разів у порівнянні з початком 2018 року.
Коментарі