Ексклюзиви
четвер, 12 лютого 2009 19:14

Знайдено унікальну бактерію, що додає сексуальних сил

The Daily Mail повідомляє про сенсаційне відкриття російських учених. Серед останків сибірських мамонтів вони виявили живу бактерію, яка, судячи за результатами тестування на мишах і комахах, у змозі продовжити життя і період статевої активності людини.

За попередніми оцінками, вік організму, що дивом зберігся у шарі вічної мерзлоти, складає 3-5 млн років. Раніше про ці бактерії нічого відомо не було.

Учені розмножили бактерію-довгожительку і ввели отриманий з неї екстракт лабораторним мишам. У старих тварин спостерігалося "зростання фізичної, розумової і сексуальної активності", а деякі самки приносили потомство у віці, еквівалентному 70 рокам у людини.

Безсмертя учені не обіцяють, але подальше дослідження бактерії представляється їм перспективним. За їх словами, відкриттям вже зацікавилися російські олігархи.

А ось вчені Великобританії заявили, що зараз займаються розробкою нового засобу для підвищення потенції. За їх словами, він значно сильніший, ніж знаменита "віагра". Експерти передбачають нову сексуальну революцію у світі. Медики також зазначили, що у препарату буде позитивний побічний ефект. Виявляється, ці ліки сприяють схудненню.

Що ж стосується безпосередньо віагри, то нагадаємо, що всесвітнє антидопінгове агентство (WADA) збирається внести до списку заборонених препаратів цей відомий лікарський засіб.

Голова WADA Джон Феї заявив, що віагра розглядається як потенційний засіб для підвищення результатів. Організація зараз спонсорує дослідження, щоб визначити, чи може препарат використовуватися для отримання переваги на спортивних змаганнях.

За матеріалами InoPressa.ru, Newsru.ua