На англомовному сайті YouTube з"явився змінений логотип з повідомленням про те, що відеохостинг досяг рубежу в 1 млрд. переглядів на день.
Насправді цей показник був досягнутий дещо раніше. Ще в червні 2009 року про це повідомляли представники Google, пише блог TechCrunch. Тоді середня кількість переглядів потокового відео на сайті становило більше 1,2 мільярдів на добу.
Змінений логотип з"явився лише 9 жовтня 2009 року. Така істотна затримка може бути пов"язана з бажанням зробити подарунок Google, вважають журналісти. Саме в цей день три роки тому популярний відеохостинг перейшов під контроль пошукової компанії. Google заплатила YouTube за 1,65 мільярда доларів.
Згідно з оцінками компанії comScore, у грудні 2008 року кількість користувачів інтернету в усьому світі перевищила мільярд чоловік. Виходить, що в середньому кожен користувач інтернету щоденно дивиться як мінімум один відеоролик на YouTube.
За матеріалом: Lenta.ru
Коментарі