понеділок, 17 травня 2010 14:18

Вчені відкрили гени довголіття

Вчені виявили "гени Мафусаїла": у щасливих власників таких набагато більше шансів дожити до ста років, навіть якщо вони будуть вести нездоровий спосіб життя.

"Схоже, ці гени захищають людей від наслідків куріння і неправильного харчування і можуть відкласти початок таких вікових захворювань, як рак і хвороби серця, на три десятиріччя", - пише автор статті Джонатан Лік.

"Жоден ген не є джерелом молодості. Однак, згідно з новими дослідженнями щодо довгожителів та їх сімей, секрет довгожительства, можливо, криється в наявності правильного набору генів. Таке поєднання є вкрай рідкісним - лише одна людина з 10 тисяч доживає до ста років ", - продовжує автор.

"У довгожителів не менше генів захворювань або старіння, - стверджує Елін Слегбум з Університету Лейдена, яка очолює дослідження, що вивчає три з половиною тисячі голландських довгожителів. - Але у них є інші гени, які перешкоджають запуску цих генів захворювань. Довгожительство, безумовно, є генетичним і спадкоємним явищем ".

Inopressa