Ексклюзиви
середа, 25 березня 2009 11:27

Вчені порівняли ДНК людини і тварини - 50% схожості

Різні форми спіралеподібних сполук ДНК можуть дати підказки про їхні функції, повідомляє журнал "New Scientist".

ДНК кодує білок, і 2% цієї інформації входить у геном людини. Всі інші функції приховані в 98%. Один із методів вивчення - це порівняння функціональних частин ДНК людини і тварини - в тих областях, де сполуки мають аналогічний склад.

Вчений Томас Тулліус з Бостонського університету дійшов висновку, що в сенсі генома варто порівнювати форми спіралей ДНК. У хімічному комплексі ДНК, як виявилося, дві аналогічні послідовності можуть створювати нову форму, а дві зовсім різні послідовності можуть мати аналогічну форму.

Американські дослідники використали комп"ютерні програми для прогнозування зовнішнього вигляду генома на основі базових пар. Склад людського генома у порівнянні з геномікою 36 інших ссавців дає майже 50% подібності.

Томас Тулліус вважає, що форми генома можуть впливати на їхні функції, тому вчений і вивчає можливі способи комбінацій білків ДНК, повідомляє onet.pl