Компанія Gartner провела всесвітнє дослідження ринку мобільних телефонів. Виявилося, що у першому кварталі 2006 року було продано на 24% мобільників більше ніж за аналогічний період попереднього року.
Всього з січня у світі придбали 224 млн. телефонів, а за прогнозами експертів, до кінця 2006 року буде продано майже 960 млн мобільників.
Компанія Gatner досліджувала кількість реально проданих споживачам телефонів, а не обсяги постачань в магазини.
Лідером ринку мобільників як і раніше залишається фінський виробник Nokia. Завдяки запуску великої кількості нових продуктів компанії вдалося відвоювати 34% ринку.
На другому місці опинилася американська компанія Motorola. Її частка ринку в першому кварталі дорівнювала 20,3% ринку. У 2005 році цей показник був рівний 16,7%.
Третє місце у південнокорейської компанії Samsung. Її справи за останній рік погіршилися - ринкова частка скоротилася з 13,5% до 12,5%.
На відміну від Samsung інша південнокорейська компанія - LG - змогла зробити правильний тактичний хід. Нова модель з сенсорною панеллю, яку називають "шоколадним телефоном", забезпечить компанії стабільний попит. Як говорять експерти, LG вдалося створити телефон, який виглядає новим і оригінальним, - що дуже важливе для нинішнього ринку. Частка компанії за рік небагато виросла - на неї в першому кварталі довелося 6,5% ринку.
Шведсько-японське підприємство Sony Ericsson сконцентрувало всі зусилля на випуску мобільників з камерами і музичних телефонів Walkman. Стратегія себе виправдовує - ринкова частка компанії виросла з 5,5% в 2005 році до 6,1% в першому кварталі 2006, повідомляє News.ru.
Коментарі