вівторок, 17 липня 2012 00:54

У рекламі чилійської інтернет-газети Джобс закопав Ассанжа

У рекламі чилійської інтернет-газети Джобс закопав Ассанжа
Принт газети El Mostrador. Фото:elmostrador.cl

Чилійський новинний сайт El Mostrador випустила серію принтів, на яких вже померлі знаменитості ховають живих. Про це повідомляє The Daily Mail.На одному з принтів зображена британська співачка Емі Уайнхаус, яка живцем ховає принца Вільяма і його дружину Кейт Міддлтон у весільних нарядах посеред лісу. На іншому принті зображений глава корпорації Apple Стів Джобс, що поховав творця сайту WikiLeaks Джуліана Ассанжа посеред постапокаліптичного пейзажу. На третьому принті зображений колишній лівійський лідер Муаммар Каддафі, що риє могилу колишньому президенту Єгипту Хосні Мубараку. Слоганом рекламної кампанії стала фраза "Новини швидко змінюються".

Образи політиків і діячів зі світовою популярністю часто використовують в рекламі ЗМІ, вдаючись до шокуючих сюжетів. Наприклад, еквадорський журнал Vanguardia влітку 2012 року зобразив у своїй рекламній кампанії голих Барака Обаму, Джуліана Ассанжа і президента Ірану Махмуда Ахмадінеджада.

Сайт El Monstrador з'явився в 2000 році, він щодня публікує новини та аналітику на суспільно-політичні теми.

Зараз ви читаєте новину «У рекламі чилійської інтернет-газети Джобс закопав Ассанжа». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути