Туристичні агентства, що використовують в рекламних цілях сильно прикрашені або невідповідні дійсності фото готелів, опинилися в Туреччині поза законом.
Згідно з останнім рішенням турецького суду, введені в оману недостовірними фотографіями готелів туристи мають право вимагати від турагентства відшкодування морального і матеріального збитку, повідомляє Tour Expi.
Дане рішення було прийнято при розгляді справи громадянки Туреччини, яка пожалілася на невідповідність інформації в каталозі та реального зовнішнього вигляду і послуг готелю.
Турецька туристка Нуршен Д., в 2008 році придбала в місцевому турагентстві тур в один з готелів Бодрума. Прибувши на місце, Нуршен виявила, що багатьох послуг, представлених в каталозі готелю, насправді в готелі немає, і сам готель виглядає набагато гірше фотографій в каталозі. Усвідомивши це, туристка відразу ж зв'язалася з турагентством, заявивши про те, що вона не хоче залишатися в цьому готелі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Турки стелять туристам перини під пальмами
Заплативши різницю в ціні, туристка переселилася в інший готель Бодрума. Повернувшись додому, вона подала на агентство до суду, вимагаючи відшкодування їй тисячі лір, заплачених туристкою при переїзді в інший готель.
Суд ухвалив рішення на користь постраждалої, ухваливши, що агентство використовувало при продажу готелю невідповідну дійсності інформацію і фактично визнало свою провину в продажу "бракованого" продукту, погодившись на переселення туристки в інший готель. Відповідно до цього агентство було зобов'язане виплатити туристці тисячу лір, сплачених нею при переїзді в новий готель.
Коментарі