Ексклюзиви
вівторок, 12 квітня 2011 17:24

Шопінг продовжує життя чоловікам

Шопінг продовжує життя чоловікам

Учені з Тайваню стверджують, що шопінг є спортом і продовжує життя. Дослідження було проведено на замовлення Національного інституту охорони здоров'я, а його результати були опубліковані в журналі Epidemiology & Community Health.

Під час дослідження, яке тривало 9 років, вчені встановили, що смертність серед людей похилого віку, які ходять по магазинах один раз на тиждень або частіше, на 27% менша показника серед тих, хто уникає відвідування торговельних точок.

Дослідники відзначають також цікаву закономірність: найкраще шопінг впливає не на жінок, які люблять ним займатися, а на представників сильної статі. Чоловіки, які регулярно роблять покупки, помирають на 28% рідше, ніж "мачо", котрі довіряють біганину по магазинах своїм дружинам.

У дослідженні взяли участь 1841 осіб у віці 64 років і старше. Респондентів просили розповісти не тільки про те, як часто вони ходять у магазини і скільки часу вони витрачають на покупки, але і про розмір своїх доходів, фізичний стан, спосіб життя.

Дослідники відзначають, що шопінг також як і ранкова зарядка є різновидом фізичної активності.

Особливу користь організму приносять прогулянки на овочеві та фруктові ринки, а не у великі супермаркети.

Вчені не виключають, що низький рівень смертності серед шопоголіков може пояснюватися енергійністю людини, її характером і темпераментом.

Зараз ви читаєте новину «Шопінг продовжує життя чоловікам». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути