NASA планує нову марсіанську місію почати в 2020 році, яка попри свою наукову значущість має істотний недолік – дуже уже дорого вийде вивчати простори Марса новим марсоходом.
Щоб американські платники податків у дорожнечі проекту не звинувачували вчених, а дослідницький апарат зміг спокійно займатися збором аналізів грунту, американський політик запропонував поповнити бюджет експедиції, продаючи рекламні місця на корпусі марсохода.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Рівненщині білборд з Януковичем закидали яйцями
Про це політик Роберт Уокер говорив на засіданнях в комітеті з науки і технологій палати конгресу.
До його слів можна дослухатися, оскільки Уокер знайомий з проблемами освоєння космічного простору дуже добре: з 1995 по 1997 року Роберт стояв на чолі комітету з науки. Він вважає, що розміщена реклама не завдасть шкоди науці, водночас вирішиться проблема фінансування проекту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Заході набирають популярності "потворні моделі"
За підрахунками Уокера, таке спонсорство приносить прибуток близько трьохсот мільйонів доларів на рік. Така сума достатня для фінансування космічного польоту.
Коментарі