26 вересня у Львові їздив ретро-паравоз. Демонстраційна поїздка у складі паровоза Л-3535 та двох пасажирських вагонів за маршрутом: Головний залізничний вокзал - станція Підзамче - парк "Знесіння" - станція Личаків - парк "Знесіння" - станція Підзамче. Поїздка зайняла усього три години.
"Сьогоднішня акція – черговий шанс продемонструвати можливості розвитку залізничного туризму у Львові, показати приклад цікавого інженерного рішення з минулого століття думки, звернути увагу на необхідність збереження залізничних колій, доведених до занепаду, нагода зустрічі для професіоналів, ентузіастів і просто однодумців", - каже один із організаторів акції, активіст історії залізниць Ярослав Городчук.
Паровоз Л - радянський магістральний вантажний паровоз, розроблений в кінці Другої світової війни під керівництвом видатного конструктора Л. С. Лебедянського і академіка С. П. Сиромятникова і випускався з 1945 по 1955 роки. Був одним з кращих і масових (понад 4 тис. локомотиви) радянських паровозів, який міг експлуатуватися на всій мережі залізниць Радянського Союзу, за що його конструкторів-розробників навіть нагородили Сталінською премією. Серед залізничників і любителів залізниць, за паровозами Л закріпилися прізвиська Лебедянка і Лебідь.
Протягом останніх 13 років ЛГО Форум "Карпатський трамвай", cпільно із регіональним ландшафтним парком "Знесіння" роблять кроки, скеровані до використання залізничної вітки між ст.Підзамче-парком "Знесіння"-ст. Личаків–ЗАТ "Ензим" для рекреаційно-туристичних та освітніх цілей. Коли запровадять регулярний екскурсійний тур паровозом невідомо.
Коментарі