Інтерес користувачів російськомовної пошукової інтернет-системи Google до теми фінансово-економічної кризи поступово слабшає, говориться в дослідженні Google.
На думку компанії, це свідчить про те, що шок від різкого погіршення економічної ситуації позаду.
При цьому в дослідженні відзначається, що протягом трьох весняних місяців світова економічна криза продовжувала залишатися головним питанням для мільйонів користувачів. Однак на відміну від осінньо-зимового періоду на порядок денний виходять "часом несподівані теми", відзначає Google.
Наприклад, з березня по травень найбільш швидкозростаючим запитом зі словом "криза" стала не економічна або фінансова, а "карибська криза". Цей запит неочікувано для пошуковика показав 130-процентне зростання.
Третьою за важливістю виявилася "криза середнього віку".
При цьому, незважаючи на загальний економічний спад, кількість запитів "бізнес у кризу" виросла на 70%.
"Компанії і підприємці продовжують шукати нові стратегії та ефективні способи ведення бізнесу в кризовий період", - відзначає Google.
А найпопулярнішим запитом, що містить слово "інтернет", за три весняні місяці став "інтернет магазин".
За матеріалом РИА Новости
Коментарі