Розробка австралійських студентів розігналася до 88,7 км / год, перевищивши на 10 км / год досягнення, протримався більше 20 років.
Транспортний засіб, названий Sunswift IV не схожий на звичний автомобіль. Це скоріше "крило", покрите сонячними панелями, в задню частину якого вбудована невелика кабіна. Корпус спирається на три колеса. Заднє розміщене під водійським "будиночком".
Молоді конструктори з Університету Нового Південного Уельсу запевняють, що подібні авто повинні бути надлегким і володіти чудовою аеродинамікою, оскільки потужність, що генерується батареями на сонячній енергії, становить лише 1 050 ват (1,4 к.с.).
Широка плоска поверхня, необхідна для розміщення фотоелементів, не має сприяти відриву екіпажу від землі. Тут розробники пішли на хитрощі, відомі як граунд-ефект. Днище кабіни, а також "спідниці", що прикривають передні колеса, розташовані майже біля самої землі, що збільшує силу, притискуючу автомобіль до поверхні.
Sunswift IV встановив історичне досягнення на базі військово-морської авіації HMAS Albatross, що в австралійському місті Наура. Рекорд офіційний, зареєстрований представниками Guinness World Records на ділянці злітної смуги довжиною 500 метрів. Пілотував солнцемобиль професійний гонщик Бартон Моер.
Історія свідчить, що попереднім рекордсменом був Sunraycer, сконструйований в General Motors. У 1987 році машина розбіглася до 78 км / год.
Передбачається, що Sunswift IV візьме участь у ралі "сонячних" автомобілів World Solar Challenge, що пройде в Австралії в жовтні 2011-го.
За матеріалами: Компьюлента
Коментарі