




Після ямкового ремонту доріг дорожники уже розпочали капітальний ремонт автошляхів по всій Вінницький області. До роботи взялися як тільки отримали гроші з держбюджету.
Зараз оновлюють асфальтне покриття траси міжнародного значення М-21 Житомир-Могилів-Подільський. Це відрізок ділянки між селищем Стрижавка та містом Калинівка.
"Дорогу поділили на 3 частини аби не перевантажувати потік транспорту. Їх будують 3 підрядні організації. Кожна виконує свою роботу. Розраховуємо, що дорожнє покриття стоятиме не менше 6 років. По деяких об'єкта навіть є 10 років. Якщо за цей час дорога почне руйнуватись, підрядника за свій кошт проведуть ремонт", - зазначив керівник Вінницького облавтодору Ігор Корольчук.
Кожну компанію, яка бере участь у тендері, перевіряють.
"Нам не треба фірм-одноденок. Аби не було такого, що завтра така фірма розпадеться, перед остаточним рішенням вивчаємо історію тих підприємств. До них є обов'язкові вимоги. Вони повинні мати свої асфальтні заводи, власне обладнання, техніку, а не орендовану. Також повинні мати свої інвестиції і які можуть без авансу почати будівництво чи капітальний ремонт доріг", - підкреслив Ігор Корольчук.
Дорожники повністю знімають старий асфальт аж до землі. Вирівнюють дорогу і підсипають щебенем. Вартість ремонтних робіт - 220 млн. грн.
"Стелимо перший шар сумішшю з щебеню, цементу, бітумної емульсії і подрібненого старого асфальту. Це основа товщиною 18 см. Другий шар – асфальтобетон товщиною у 10 сантиметрів. Поверх кладемо лицевий шар асфальту товщиною 5 сантиметрів", - каже керівник відділу контролю та нових технологій Олександр Гунько з Служби автомобільних доріг області.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали дороги, які капітально відремонтують
Більше 80% українських доріг у 2016 році відремонтували неякісно. Перевірку 132 відремонтованих доріг провели у 21 області України.
У результаті з'ясували, що лише 23 дороги не мають явних дефектів. 57 доріг мають незначні дефекти і 52 - серйозні недоліки.
Коментарі