неділя, 06 травня 2018 21:35

У Львові запрацювала залізниця, якою керують діти
14

Потяг «Вітерець» курсуватиме між станціями Паркова та Сонячна
Фото: Валерій Шмаков
Потяг «Вітерець» курсуватиме між станціями Паркова та Сонячна
Потяг «Вітерець» курсуватиме між станціями Паркова та Сонячна
Потяг «Вітерець» курсуватиме між станціями Паркова та Сонячна
Потяг «Вітерець» курсуватиме між станціями Паркова та Сонячна

Львівська дитяча залізниця у Стрийському парку відкрила 67-ий сезон поїздок для дітей та їхніх батьків. Потяг "Вітерець" курсуватиме між станціями Паркова та Сонячна по вихідних щопівгодини з 12.00 до 17.00 до останньої неділі вересня.

"Родзинкою" залізниці є те, що весь її персонал – школярі, що працюють на посадах машиністів, стрілочників, ревізорів, дикторів, операторів, чергових по станціях, провідників чи помічників машиністів.

Диктор дитячим голосом чітко оголошує час відправлення та закликає перехожих бути обережними на колії. Хлопці-провідники перевіряють квитки у пасажирів. У майбутньому вони уявляють себе працівниками "дорослої" залізниці. Начальник поїзда стежить за сигналами чергового по станції та дивиться на годинник, скільки часу ще залишилося до відправлення потяга. Пасажири поїзда – переважно батьки з маленькими дітьми.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як виглядала залізниця на Західній Україні у 1868 - фото

"На Львівській дитячій залізниці проходять практику школярі з гуртка юного залізничника. Перед тим як керувати справжнім потягом вивчають теорію протягом року. Тут вони під чітким наглядом дорослих. У нас є 5 змін і в кожній свій інструктор. Багато дітей після практики на дитячій залізниці обирають собі цей фах", - розповіла екс голова ради юних залізничників Ольга Охрімчук.

Дитяча залізниця працює у Львові з 1951 року. За цей час виховала понад 30 тисяч юних залізничників. Тепловоз ТУ2-087, який возить пасажирів з 1961 року цьогоріч пройшов невеликий ремонт та був пофарбований. А в особливих випадках — у свята і по спецзамовленнях на маршрут виїжджає ТУ3-039 – єдиний на теренах СНД тепловоз цієї серії, що досі експлується. Зараз він стоїть у депо.

Довжина туристичного маршруту сягає 1200 метрів. Вартість квитка за поїздку в один бік для дорослих – 12 грн, дітям ‒ 6 грн.

У 1961 році між Львовом і Ковелем був запущений перший і єдиний в Україні потяг з двоповерховими вагонами. Виготовлялися у Німецькій Демократичній Республіці на вагонобудівному заводі "Аммендорф" в Герліці.

Зараз ви читаєте новину «У Львові запрацювала залізниця, якою керують діти». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути