Ексклюзиви
Вівторок, 14 листопада 2017 12:08

Трьох школярів забрала з уроків "швидка" - наковталися снодійного

Трьох школярів забрала з уроків "швидка" - наковталися снодійного
Снодійні таблетки випили три 9-класника з Лубен. Зараз хлопці перебувають в лікарні. Фото: KakProsto.ru

У Лубнах Полтавської області троє школярів 14 і 15 років випили снодійний препарат "Клозапін". Під час уроків хлопцям стало зле, їх госпіталізували.

Про це повідомили в лубенській поліції.

"Хлопці скаржилися класному керівникові, що болить голова. Коли один з них прийшов до медпункту, медсетра помітила, що учень ледь балакає, має сповільнену реакцію. Виявилося, вони випили психотропні пігулки. Але це не наркотична речовина. Діти просто заснули", - сказала 21-річна Катерина Скоротяга, інспектор з ювенальної превенції.

За словами поліцейської, препарат має відпускатися за рецептом невропатолога або психіатра. Він діє як заспокійливий засіб і снодійне. Як потрапив до рук школярів — поки невідомо. До школи одразу викликали батьків учнів та "швидку".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Школярка намагалася себе вбити анальгіном

"Думаю, вони випили пігулки через підліткову цікавість. Не знали їхню дію і просто полізли туди, куди не треба. Ці хлопці та їх родини не перебувають на обліку, не є правопорушниками", - додала Катерина Михайлівна.

Зараз підлітки перебувають в лікарні. Їхній стан — задовільний. Після штучного сну організми очищують за допомогою крапельниць.

У Києві в березні цьогоріч через отруєння пігулками померла 1-річна дитина. Батьки поклали спати немовля в окремій кімнаті. Пізніше дитині стало зле, поруч знайшли пігулки. Хлопчика відвезли до лікарні, але реанімація не допомогла.

Зараз ви читаєте новину «Трьох школярів забрала з уроків "швидка" - наковталися снодійного». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі