Жив у Гвінеї, працював в Об'єднаних Арабських Еміратах, бізнес відкрив в Україні. Харків'янин Шек Бангура допомагає ресторанам, барам і готелям вести Instagram.
В інтерв'ю Gazeta.ua він розповів, як з барменів перекваліфікувався в маркетологи.
"Рішення було чисто емоційним. В дубайському готелі, де тоді працював, побачив директора з маркетингу. Вразила його зовнішність і повага, з якою до нього зверталися. Через пару днів прямо в формі бармена піднявся до нього в офіс: "Хочу у вас працювати", - сказав Шек Бангура.
Півроку хлопцю довелося доводити серйозність намірів: заробив позитивну рекомендацію, як бармен, підтягнув мову і пройшов курси. Вдень йшов на стажування в офіс, а до 3 години ночі стояв за барною стійкою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ресторатор розповів, як стати успішним в бізнесі
"Коли отримав сертифікат маркетолога, почув: "Штат заповнений. Але ти прикольний хлопець. І ми хочемо, щоб ти залишився ". Це було великим везінням: мало хто після перекваліфікації отримував роботу. А спеціально під мене створили посаду "помічник маркетолога", - додав він.
Інтерв'ю із Шеком Бангурою читайте у свідому номері журналу "Країна"
Коментарі