У Вінниці лише за один день звільнилося 40 водіїв автобусних маршрутів. Дефіцит перекрити ніким.
Про це Gazeta.ua розповів перевізник Сергій Кривешко.
"Зараз голод кадрів не лише у вінницькій транспортній компанії, а й у перевізників. Сьогодні водіїв треба тримати двома руками. Всі виїжджають за кордон і точно не з добра В першу чергу, у Польщу. Лише в позаминулу п'ятницю звільнилося 40 водіїв", - говорить Сергій Кривешко.
Людей можна зупинити лише вдвічі більшими зарплатами. Водій має отримувати мінімум 15 тисяч гривень.
"Зараз він має 7-8 тисяч. Щоправда, мають і менше. Дивлячись, які маршрути. Якщо говорити про малозаселені села, то про яку нормальну зарплату може йти мова. Це від сили 4 тисячі", - пояснює перевізник.
Монетизація, яку мають увести, має дати поштовх аби автобусні маршрути працювали у звичному режимі. 20-25 відсотків, які перевізники можуть отримати від монетизації допоможуть оновити транспорт і підняти водіям зарплату.
"Якщо її не введуть, то буквально за місяць половина транспорту зупиниться. Зараз дефіцит водіїв ніким перекрити. От маршрут №19 змінив інтервал руху, бо нікому сісти за кермо. Стоять автобуси. На підприємстві мав величезний список черги водіїв, з яких вибирав, кому і куди їхати. Зараз нема людей. І зацікавити їх нічим. То невихід, якщо продам свою машину аби їм доплачувати за додаткові рейси. Треба думати про тариф. Поки піднімати його не збираюсь. Розраховуємо на монетизацію, яка дасть 20-25 відсотків додаткових надходжень. Якщо монетизацію не уведуть, то тариф може піднятися вдвічі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чиновники взяли 5,5 млн євро кредиту заради електронного квитка
Якщо автобусний маршрут збитковий, його має оплачувати місцева рада. Є два можливі шляхи вирішення цієї проблеми. Перший - тариф, який би давав можливість перевізникам забезпечувати рентабельність своєї роботи. Другий варіант - дотування місцевих органів самоврядування.
Коментарі
1