Близько 95% доріг в Україні не відповідають нормам.
З 2018 року на будівництво якісного дорожнього покриття будуть виділятися великі суми. За словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, до 2022 року на ремонт витратять понад 300 млрд грн, передає mmr.net.
Найгірші дороги – у Черкаській і Миколаївській областях. У Міністерстві інфраструктури кажуть, що саме ці області найгірше використовували виділені гроші Дорожнього фонду для місцевих доріг. Миколаївська область освоїла лише 8% коштів, а Черкаська - взагалі не освоїла нічого.
Також хорошими дорогами не можуть похвалитися у Луганській і Донецькій областях. У цих областях освоїли, відповідно, 12% і 25% коштів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гройсман обіцяє хороші дороги в Україні через 3-5 років
Кращі показники за рівнем виконання дорожніх робіт продемонструвала Івано-Франківська область. Там було виконано 65% всіх контрактів. Хороші показники показала і Хмельницька область, виконавши 54% контрактів.
"Серед головних проблем, з якими відомство зіштовхнулося на місцях, - неналежна підготовка команд, яким були передані кошти на ремонт доріг. Як результат, гроші лежать на депозитних рахунках і не використовуються", - каже директор Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Мінінфраструктури Віктор Сасін.
Крім того, існує проблема непорядних підрядників, які гальмують початок ремонту, оскаржуючи результати тендерів. Ще однією проблемою є відсутність достатньої кількості компаній-підрядників.
В Україні запрацювала перша "платна дорога". У Харкові перегородили вулицю шлагбаумом і беруть гроші за проїзд. Гроші вимагають за проїзд по вулиці Різдвяній через Центральний ринок.
Коментарі