Щороку восени рітейлери починають планувати свої кампанії з приводу "Чорної п'ятниці". Зазвичай це найбільші торговельні вихідні в році, і всі зусилля спрямовані на те, щоб максимально збільшити продажі в цей день. І саме так було б і цього року, якби не пандемія COVID-19, що змінює багато процесів і торгівлю особливо. Що робити продавцям в умовах жорсткого карантину? Звичайно ж йти в онлайн.
У 2020 році було дуже багато непередбачуваних подій, але одне можна сказати напевно – ця Чорна п'ятниця буде розіграна не у торгових центрах, а в мережі інтернет. Значна частина роздрібних торговців вже побачила результати навесні, під час першого локдауна. Рівень покупок в електронній комерції з квітня по травень був на 7% вищий, ніж в святковий сезон 2019 року (з листопада по грудень). Але зараз рітейлери задаються питанням, чи збереже Чорна п'ятниця те ж значення, що і раніше. Чи буде у клієнтів запит на покупки? І чи будуть у них кошти для покупок, як раніше, в умовах економічної невизначеності?
В цілому протягом року середній рівень онлайн-продажів стабілізувався після березневого сплеску. Але він все ще вищий у порівнянні з минулим роком і тим, до чого ми звикли в світі до COVID. Чи означає це, що Чорна п'ятниця теж буде потужнішою, ніж в минулому році? Скоріше за все так. Як мінімум тривалішою, адже багато інтернет-магазинів вже оголосили сезон розпродажів і не збираються зупинятися. Можна припустити, що різні акції, якими залучають покупців, будуть змінювати одна одну геть аж до Нового року.
Коментарі