
Онлайн-панель в режимі реального часу відображає добові дані про вільні тайм-слоти для заїзду в Одеський морський порт, а також інформацію про термінали і режими проходження вантажу.
Як повідомляє "Євротермінал", водії автотранспорту, що прибувають в порт, зможуть оперативно реагувати на зміни в графіку заїзду.
Монітор встановлений в приміщенні "Єдиного офісу" на території "Євротерміналу" - пункту оформлення заїзду в Одеський порт, де працюють представники служби логістики і супроводу вантажів АМПУ, а також облікових груп, провідних портових контейнерних операторів - "ХТО" і "Бруклін-Київ" .
"У листопаді минулого року ми відкрили спеціально побудоване приміщення "Єдиного офісу" для оформлення документів клієнтів "Євротерміналу". Будівля оснащена всім необхідним для зручності відвідувачів і співробітників, починаючи від системи кондиціонування і закінчуючи обладнаними робочими місцями. Приміщення "Єдиного офісу" за добу відвідує більше 1500 водіїв-далекобійників, представників транспортно-експедиторських, логістичних компаній, компаній-перевізників та інших клієнтів "Євротерміналу". Розміщення в пункті пропуску онлайн-панелі з даними про тайм-слоти покликане зробити їх перебування і співпрацю з "Євротерміналом" ще більш комфортними, процедуру заїзду в Одеський порт - більш прозорою, а інформацію про неї - доступною", - заявив президент ТОВ "Євротермінал" Павло Лісіцин.
Дані на інформаційній панелі формуються і оновлюються в режимі реального часу - паралельно з обробкою заявок на заїзд відповідними службами порту за допомогою електронної системи "Тайм-слот". Як розповів "Євротермінал", Одеський порт став першопрохідцем у випробуваннях цього програмного забезпечення.
В системі "Тайм-слот" служба транспортування і супроводження вантажів порту формує попередній пакет заявок на в'їзд транспорту. Добу ділять на вісім тригодинних слотів і на онлайн-табло відображається інформація про те, скільки автотранспорту може проїхати в порт в кожен відрізок часу.
Заявки від експедиторів на заїзд приймаються відповідно до наявності місць в кожному слоті і відразу відображаються на табло. Якщо з'являється вільне місце для заїзду, водій, який чекає своєї черги, може зв'язатися зі своїм експедитором, щоб оперативно поміняти заявку.

"Євротермінал" активно підтримує діджиталізацію Одеського порту і особливо - введення електронних сервісів, які полегшують диспетчеризацію і керування транспортними потоками. Завдяки системі попереднього бронювання заявок стало можливо досягти рівномірного розподілу заїздів автотранспорту в порт, уникаючи черг і пікових навантажень на пропускну інфраструктуру. 21 жовтня минулого року "Євротермінал", спільно з Одеським портом, поставили новий рекорд, пропустивши за добу 1998 вантажних автомобілів.
"Безсумнівно, в подальшому ми зможемо поліпшити цей результат", - зазначив директор "Євротерміналу" Олександр Ейсмонт.
Коментарі