Сьогодні 80% українських пенсіонерів отримують законні виплати та допомогу від держави на пенсійні картки. Решта 20% ходить за грошима на пошту, але щокварталу цей відсоток зменшується на користь фінансових установ, повідомляють у Райффайзен Банку.
Чому пенсіонери хочуть отримувати кошти на картку
Кілька років тому картка для отримання пенсії символізувала тільки відмову від черг у поштовому відділенні або набридливе очікування листоноші.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як підвищились пенсії з 1 березня: інфографіка і цифри
Зараз пенсіонери, які отримують державні виплати на картку, називають інші причини:
● безпека – в разі втрати або крадіжки пластика через інтернет-банкінг або за допомогою дзвінка до фінустанови рахунок миттєво блокується і гроші залишаються в безпеці. З готівкою так не вийде;
● свобода пересування – картка для отримання пенсії розв'язує як руки, так і ноги. Можна виїхати за кордон або надовго вирушити в гості й не турбуватися про те, що потрібно "як штик бути на пошті", інакше виплати отримаєш аж наступного місяця;
● контроль витрат – картка для отримання пенсії є добрим помічником у формуванні бюджету. Відстежити транзакції та перевірити баланс можна будь-коли, отже – ретельніше спланувати покупки, у тому числі й великі;
● комфорт у поїздках – банківська картка набагато зручніша за гаманець, особливо якщо йдеться про великі суми;
● переказ з картки на картку – опція, що дає змогу пенсіонерам підтримувати один одного грошима, не виходячи з дому, отримувати матеріальну допомогу від родичів та зарплату, якщо людина працює.
Як оформити картку для отримання пенсії
Спочатку потрібно обрати банк зі списку затвердженого Кабінетом Міністрів, потім залишити на офіційному сайті, наприклад Райффайзен Банку, заявку на відкриття рахунка й дочекатися дзвінка від співробітника фінустанови.
Або прогулятися до найближчого відділення банку, відкрити рахунок та написати заяву до Пенсійного фонду про зміну способу отримання пенсії, додавши до нього заяву з реквізитами банку та копії паспорта, пенсійного посвідчення й ІПН.
Відносити документи до ПФУ не треба, співробітники Райффайзену самі передадуть їх до Пенсійного фонду.
Послуги надає АТ "Райффайзен Банк". Внесений до Державного реєстру банків 27.03.1992 р. за №94, з записом про право на здійснення банківської діяльності за №10 та є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб з 02.09.1999 р., свідоцтво учасника Фонду №112 від 15.07.2021 р. Умови надання послуги згідно з правилами банку. Деталі на raiffeisen.ua.
Коментарі