понеділок, 27 березня 2023 11:37

Етапи створення якісного інтернет-магазину

Автор: brainlab.com.ua
 

Представництво в інтернеті - це must have кожного офлайн-магазину. Дослідження показали, що понад 80% людей здійснюють купівлю одягу, техніки та товарів для дому через свій смартфон або планшет. Гріх не скористатися цим. Якщо хочете якісний ресурс, тоді варто замовити інтернет магазин у студії Brainlab. Професіонали розроблять магазин, який повністю задовольнить потреби замовника.

Якісний інтернет-магазин вирішує такі завдання:

Залучення клієнтів. Магазин повинен використовувати різні маркетингові інструменти для залучення потенційних покупців на свій сайт. Це може бути: реклама в соціальних мережах, контекстна реклама, SEO-оптимізація сайту, email-маркетинг тощо.
Утримання клієнтів. Онлайн-магазин повинен надавати високоякісний сервіс, швидку доставку, можливість повернення товару та інші послуги, щоб утримати клієнтів і створити в них лояльність до бренду.
Збільшення продажів. Якісний інтернет-магазин повинен надавати потенційним клієнтам достатньо інформації про товари та послуги, щоб вони могли зробити правильний вибір і здійснити покупку. Також магазин може використовувати крос-продажі та апселли, щоб збільшити середній чек замовлення.

Як створюють інтернет-магазин: основні етапи

Створення інтернет-магазину може бути складним процесом. Самостійно впоратися з цим завданням майже нереально. Краще звернутися до професіоналів Brainlab.

З чого ж саме складається створення якісного інтернет-магазину? Розглянемо основні кроки:

Планування і дослідження ринку. Цей етап включає визначення цілей і завдань інтернет-магазину, дослідження конкурентів, аналіз ринку і вибір продуктових категорій, які продаватимуться в магазині.
Розробка дизайну і функціональності магазину. На цьому етапі потрібно вибрати платформу для створення інтернет-магазину, розробити дизайн і функціональність магазину, визначити каталог товарів, опис товарів і встановити ціни на товари.
Розробка технічної інфраструктури. У цей період створюється система управління контентом, налаштовується система замовлень, оплати та доставки товарів. Також необхідно забезпечити безпеку і захист даних покупців.
Наповнення магазину контентом. Цей крок включає створення описів товарів, зображень, відео-оглядів та інших матеріалів, які можуть привабити покупців.
Тестування та запуск. Після завершення всіх попередніх етапів слід протестувати інтернет-магазин на наявність помилок і недоліків і запустити його в роботу.
Маркетинг і просування. Нарешті, після запуску інтернет-магазину необхідно зайнятися його просуванням.

Зараз ви читаєте новину «Етапи створення якісного інтернет-магазину». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути