Форма спілкування в соціальних мережах прем'єр-міністра Миколи Азарова – тупиковий шлях, тому що придушується весь негатив. Потрібно бути чесним з користувачами інтернету.
Про це сьогодні, 1 лютого, заявив експерт з соціальних медіа Максим Саваневський на круглому столі "Соціальні мережі як інструмент політичного впливу на парламентських виборах в Україні 2012 року", організованому Аналітичним центром "Політика".
На його думку, найактивнішими в інтернеті є члени ВО "Свобода".
"Свобода" дуже активна в соціальних мережах. Вони наче мурахи з викруткою: їх дуже багато, вони знають, що робити в інтернеті, і як це робити. Причому діють без центрального керівництва цих процесів", - зазначив експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "За ІПУ за ex.ua!" - кияни протестували проти закриття файлообмінника
За його словами, сьогодні всі українські політики використовують інтернет-технології виключно для інформування про свою діяльність, а не для комунікації з людьми, пошуку нових прихильників.
"Непогано стартував Азаров, але форма його комунікації – це тупиковий шлях, бо придушується будь-який негатив. Досить технологічно працює Тігіпко, люди Тимошенко. Мабуть, найбільший успіх у Лесі Оробець – вона сама веде акаунт у фейсбук, блог. Але це нормальна практика у світі, коли акаунти в соціальних мережах веде прес-служба політика. Просто про це треба казати відкрито, а не обманювати", - підкреслив Саваневський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чепак вважає, що атаки на сайти Януковича та МВС обмежують права громадян
Також експерт повідомив, що 200-300 відвідувачів у день – це середня відвідуваність сайтів політичних сил.
Інший учасник круглого столу політтехнолог Дмитро Раімов зазначив, що зараз політики за стратегію просування акаунту в Твіттері або Фейсбук платять 50 тисяч доларів.
Коментарі
13